Polska na EXPO 2015 - podsumowanie po czterech miesiącach

Polska na EXPO 2015 - podsumowanie po czterech miesiącach
2015-09-09 10:09:09

Ponad 816 000 gości w Pawilonie Polski, 100 mln odbiorców kampanii internetowej, 16 tygodni regionalnych i tematycznych, konferencje gospodarcze, pokazy kulinarne czy koncerty Chopinowskie – udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie to kompleksowa i wielobarwna promocja polskiej gospodarki, kultury, turystyki, a także polskiej kreatywności oraz gościnności. 

Meble polskich producentów w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie

Meble polskich producentów w Pawilonie Polski  na Wystawie Światowej EXPO 2015  w Mediolanie
2015-07-24 10:07:20

  Wnętrze Pawilonu Polski to ponad 1400 m 2 powierzchni, na którą składają się m.in. sale ekspozycyjne, restauracja, sklep, sala kinowa, pomieszczenia biurowe oraz strefa VIP. Dzięki uprzejmości polskich firm – Fabryce Mebli BALMA S.A., Bejot sp. z o.o. , Sitag Formy Siedzenia Sp. z o.o. oraz Massive Design Sp. z o.o. – oprócz stałej ekspozycji oraz wystaw czasowych przygotowywanych przez regiony uwagę gości Pawilonu Polski przykuwają również polskie meble.

Restauracja w Pawilonie Polski na EXPO 2015

Restauracja w Pawilonie Polski na EXPO 2015
2015-07-17 10:07:00

 Śledź po kaszubsku, pasztet z dziczyzny, kurki w śmietanie, tymbaliki z cielęciny – dzięki restauracji w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej EXPO 2015 rodzime smaki od kilku miesięcy podbijają Mediolan. Największą popularnością cieszą się niezmiennie pierogi i placki ziemniaczane, jednak goście coraz chętniej sięgają po dania reprezentujące polską sztukę kulinarną w nowoczesnym i kreatywnym wydani, jak np. carpaccio z buraka.

Działania komunikacyjne wspierające udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015

Działania komunikacyjne wspierające udział Polski      w Wystawie Światowej EXPO 2015
2015-04-21 13:04:28

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości pod kierownictwem Ministerstwa Gospodarki oraz we współpracy z Biurem Komisarza Generalnego realizuje strategię komunikacji, która wspiera udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015. Działania prowadzone są głównie we Włoszech oraz w Polsce, a ich celem jest budowa wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego gospodarczo, miejsca do nawiązywania wartościowych kontaktów handlowych oraz lokowania inwestycji

Turystyka polska na EXPO 2015

Turystyka polska na EXPO 2015
2015-04-15 15:04:35

„Poland. Come and find all colours of life” zapowiada Polskę jako kraj bogaty kulturowo i turystycznie. Działania niestandardowe w przestrzeni miejskiej, mające przykuć uwagę przechodniów i różnorodna oferta w Pawilonie Polski – to wszystko zaplanowano podczas Wystawy Światowej EXPO 2015 w Mediolanie. Prezentację polskiej turystyki zainauguruje Tydzień Turystyki Polskiej w dniach 18-24 maja. Przez kolejne tygodnie na odwiedzających Pawilon Polski będą czekały atrakcje przygotowane przez Polską Organizację Turystyczną, w ramach prowadzonej na rynku włoskim kampanii.

Stroje obsługi Pawilonu Polski

Stroje obsługi Pawilonu Polski
2015-04-15 15:04:31

Podczas Wystawy Światowej EXPO 2015 w Mediolanie personel Pawilonu Polski zaprezentuje się w specjalnie zaprojektowanych strojach. To ważny element komunikacji wizualnej, który nawiązuje do Koncepcji Programowej udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015, projektu architektonicznego Pawilonu Polski oraz scenariusza ekspozycji. Autorką koncepcji strojów, wyłonioną w drodze otwartego konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, jest Edyta Pietrzyk.

Program gospodarczy dla polskich przedsiębiorców w ramach EXPO 2015

Program gospodarczy dla polskich przedsiębiorców  w ramach EXPO 2015
2015-04-15 15:04:28

Wykorzystując możliwości, jakie daje udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości pod kierownictwem Ministerstwa Gospodarki oraz we współpracy z Biurem Komisarza Generalnego przygotowała bogaty program aktywizacji polskich przedsiębiorców przemysłu rolno-spożywczego. Przedstawiciele polskich firm będą mogli wziąć udział zarówno w wydarzeniach odbywających się w Pawilonie Polski, jak i targach, seminariach czy misjach gospodarczych na terenie Włoch, nie tylko podczas trwania EXPO 2015.

Pawilon Polski

Pawilon Polski
2015-04-15 15:04:26

W centralnym punkcie terenów EXPO 2015 powstaje Pawilon Polski, który będzie główną areną polskiej prezentacji podczas tegorocznej Wystawy Światowej. Autorem koncepcji architektonicznej jest warszawska pracownia 2 pm, za scenariusz ekspozycji odpowiada zaś firma Platige Image. Bogatą treść polskiej prezentacji uzupełni innowacyjna, multimedialna forma przekazu.

Książka kucharska „Apetyt na Polskę”

Książka kucharska „Apetyt na Polskę”
2015-04-15 15:04:23

W myśl tematu przewodniego EXPO 2015, „Wyżywienie planety, energia dla życia”, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości we współpracy z uznanymi ekspertami branży kulinarnej przygotowała książkę kucharską pt. „Apetyt na Polskę”. To publikacja, która stanowi nową interpretację polskiej tradycji – prezentuje Polskę jako kraj niezwykłego bogactwa naturalnego i kreatywnej myśli kulinarnej, będąc wartościowym uzupełnieniem programu promocji gospodarczej w ramach EXPO 2015.

O EXPO

O EXPO
2014-12-05 14:12:42

Wszystko zaczęło się we Francji. W 1844 r. w Paryżu zorganizowano wielką Francuską Wystawę Przemysłową, umieszczoną w czasowej konstrukcji na Polach Elizejskich. Była to jedna z 11 narodowych wystaw francuskich, których tradycja sięgała jeszcze 1798 r., mających zachęcić do unowocześniania francuskiego przemysłu i rolnictwa.